fest är bäst

Festen igår, jag finner inga ord. Den var bäst!! Jag mår piss idag, så jag tar de nog bara lungt. Men det är de värt, så kul som de var. Jag berättar senare om kvällen eller så mycket jag kommer ihåg av kvällen, jag var ju rätt full så. Men ah, som sagt mer om festen senare.. Nu ska jag försöka få i mig något att äta, och kolla på någon film..


Jag måste bara säga att jag är så otroligt snygg efter en sån här natt, det känns så bra att jag är så j*vla snygg. Jag älskar mig själv och mitt utseende!!
Glöm inte frågestunden ikväll klockan 6!! Fråga så mycket ni bara orkar!!

Jag vet att ni älskar mig, xoxo Paulina! <3


Kommentarer
Postat av: marilyn

vadå härmade allting från dig?

2009-07-08 @ 12:29:50
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: marilyn

men , vadå? har du varit en kändbloggare?

2009-07-08 @ 12:42:53
URL: http://mwss.blogg.se/

Nu är det dags att skriva hur mycket du älskar mig! :

Vad heter du?
kom ihåg ditt namn?

Din E-postadress: (bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0