Film kväll!

hejsan alla blogg älskare! idag har det varit ganska några inlägg, men jag har faktist inte haft tid. Men jag tänkte slänga in ett kort inlägg om dagen.
Imorse så gick jag upp vid 12 ungefär, och fixade mig. sen så drog och jag sofie upp på stan. jag köpte dream matte mouse foundation så jag kan blanda ut mitt läppstift, för det ska tydligen bli snyggt, och gissa om det funka? De tfå ni fundera på tills i morron då jag lägger upp en bild påt. jag köpt oxå en massa kläder som oxå kommer ut i morron på bloggen.
Men nu ska jag och sofie kolla på film, det blir den här!




jag vet att ni älskar mig, xoxo Paulina! <3

Kommentarer

Nu är det dags att skriva hur mycket du älskar mig! :

Vad heter du?
kom ihåg ditt namn?

Din E-postadress: (bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0