fix innan festen!

nu sitter jag hemma hos klara och fixar naglarna inför ikväll. kör på enkel fransk manikyr men jag vill sticka ut så jag tar svarta toppar. läser lite tidnngar medans jag låter lacken torka. Hoppas att festen blir skoj, för jag är grymt taggad.
Ni kanske vill veta vad jag ska ha på mig.
*Svart tubklänning med dragkedja på ryggen från *hemlig affär*
*Vita enkla pumps från scorett 399 kr
* halsband och armband från thailand.

Som dom flesta vet så sitter dessie ute iskogen och ruttnar, så ikväll ska jag ta alla hennes boys, så släng dig iväggen. du kommer önska att du inte hade åkt bort, för nu är jag the one and only!
Jag få rväll hoppas att jag träffar k och p ikväll för då ska jag få dom att snacka ännu mera skit om dej baby!

Jag och klara har börjat dricka lite smått här hemma, så att vi blir lagom fulla till festen, mjaoouuu vad snygga vi blir.
Om jag hade varit kille hade jag lätt gått ut med en sån tjej som jag! jag är bara så perfekt, precis som en barbie. rosa läppstift och perfekt utseende.
Jag älskar mig själv!

Jag slänger in en bild på mitt läppstift, men ni kan inte se märket, syynd va? :D






jag vet att ni älskar mig, xoxo Paulina! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla säg vart du har köpt det (A)

2009-07-07 @ 19:29:55
Postat av: jag är snygg

du är fuuul

2009-07-07 @ 19:31:29

Nu är det dags att skriva hur mycket du älskar mig! :

Vad heter du?
kom ihåg ditt namn?

Din E-postadress: (bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0