hiss & diss listan


-solglasögon med "ränder": Asså grymt snygga men nu använder alla små fjortisar dom, likaså med rasta tröjorna komigen ni 96/97 vet ju inte ens vad rasta är hahahah skaffa er ett eget liv ist för att härma oss "stora" det är bara pinsamt...

-Brun utan sol:, visst det är snyggt första dagen men sen blire bara fläkigt, ser så himla skabbigt ut. Desutom är det sommar nu, sola ute eller gå runt och var blekfisar hahah.. SKIPPA BRUN UTAN SOL!


 

-idominläppar: irriterar mig nåt otroligt på folk som fortfarande går runt med idomin på läpparna? hahah
visst är man torr om läpparna så fine, men jag syftar på de som går runt med ett tjockt vitt lager av idomin på läpparna.
så vitt så det nästan är självlysande! asså det är så ute nu, det var lix inne sommaren 07 !
ni som fortfarande använder det kanske ska ta och torka bort det och inse att det faktiskt är 09 nu !


Desirée och ? vintern 07! haha, söta?
*eller inte


-Väskor: åh, det kan inte finnas nåt underbara än dessa otroligt vackra saker <3
och man kan inte få för många av dom! dom finns i alla former och färger, det går inte bara att mot stå!!

-Sommarlov: Så himla skönt att sommaren är här! Slippa gå upp tidigt på morgonen för att hinna till skolan i tid och slippa alla arbeten och bara kunna sova ut, resa och göra sådant som man tycker är kul!  Denna sommaren ska bli perfekt! Jag ska resa, bada, sola, träffa alla vänner, träffa killar och festa!!! Jag ska bara göra sånt som jag känner för och bara njuta av sommaren och livet! ENJOY IT :D

- Jag älskar rosa läppstift! Det finns ingenting snyggare! så jag måste faktiskt hissa det rosa läppstiftet dessie och alla andra fjortis bloggare anväänder, det är lix bara så grymt jävla snygg det går inte att komma ifån!

-Musik: Ärligt talat hur tråkigt skulle inte livet vara utan musik? Jag tror att det skulle suga faktist.. För tänkt hur glad man blir när man sätter på sin favorit musik när man är deppig eller när man vill liva upp stämmningen? Och hur skulle alla klubbar vara utan musik att dansa till? :s  Det är verkligen tur att musik finns,  listen and love it!


Jag vet att ni älskar mig, xoxo Paulina! <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

härlig blogg ;D

2009-07-09 @ 21:13:56
URL: http://missjossa.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-07-09 @ 22:10:46
URL: http://kimberlu.blogg.se/
Postat av: matilda

Cool blogg, mycket bättre än fjortis dessie och paow

! i love it!

2009-07-10 @ 10:57:40
Postat av: marilyn

jo världens sötaste

2009-07-11 @ 15:38:57
URL: http://mwss.blogg.se/

Nu är det dags att skriva hur mycket du älskar mig! :

Vad heter du?
kom ihåg ditt namn?

Din E-postadress: (bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0