im back bitches!

guud vad jag har saknat bloggen! och för er nya läsare så kan jag berätta att min nya blogg försvann eftersom nån hade hackat sig in på den. Självklart så var den avendsjuk efetrsom jag har ca 15 000 unika läsare varje dag.
Jag älskar att blogga och eftersom jag är blond och snygg så blir man lättare känd.
Jag gillar att driva med andra småbloggare som paulina och dessie. och när folk får reda på att min blogg är tbx så kommer alla älska den. för jag vet att alla älskar mig. Och jag vet oxå vad ni tänker nu när jag är tbx, shiiet våra bloggar kommer tappa besökare. Och min statestik kommer stiga som bara den.  jag vill bara påminna mina nya läsare att jag är en anonym bloggare, eftersom jag vill leva ett normalt liv utanför bloggen. men så som jag beskriver mig stämmer helt.


Jag vet att ni älskar mig, xoxo paulina! <3

Kommentarer
Postat av: sandra o linnea

vi älskar dej pullan, din blogg är så mycket bättre än småskitarnas!

2009-07-07 @ 18:16:51

Nu är det dags att skriva hur mycket du älskar mig! :

Vad heter du?
kom ihåg ditt namn?

Din E-postadress: (bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0