Kort om dagens händelser

hej älsklingar, idag så gick jag och alex på stan och shoppade. jag köpte ett nytt läppstift, ,men ni får inte veta märket eftersom ni bara härmar mig. men det var barbie rosa såklart.
jag köpte oxå en högmidjekjol från zara, 2 par högklackade skor från topshop.
bilderna kommer ikväll. men nu ska jag äta mat, mn jag har tappat matlusten helt nu förtiden, så det blir väll en macka om jag lyckas trycka ner det. men det bästa md maten är att jag blir smal. så jag får värsta barbie kroppen, stora tuttar och smal midja. mjaouu.
Efter stan så gick vi runt på stan tills vi träffade jeppe, som hade fixat sprit till oss, som vi ska ha ikväll. för då blir det först fest hemma hos mange, sen så blire nog utgång, man får hoppas.
Jag tror nog att mitt hemliga ragg oxå kommer, jag älskar att ni bara vill veta vem det är. men men den hemligheten håller jag inom mig ett litet tag till.
jag bloggar mera ikväll hemma hos mange, så kan ni få veta hur man festar som en stjärna!

jag vet att ni älskar mig, xoxo Paulina! <3

Kommentarer
Postat av: hariet

Jag vill festa med dej pullan! ;)

2009-07-07 @ 19:32:08

Nu är det dags att skriva hur mycket du älskar mig! :

Vad heter du?
kom ihåg ditt namn?

Din E-postadress: (bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0