mina älsklingar !

hejsan bloggen, det blev ingen film för mig idag, så nu ska jag ut med takida. min lilla hund.
Jag fick en kommentar om att jag skulle fota mer om vad som händer på dagarna. Och det gör jag faktist med eftersom jag är en anonym bloggare så kan folk få reda på vem jag är. Och då skulle jag knappt kunna gå ut från huset utan att nån vill ha min autograf. Men jag ska försöka lägga in lite sånna bilder oxå. Eftersom jag älskar er läsare.
Jag hade tänkt att lägga in bilder från festen, men min kamera försvann. Så dom kommer väll in när den kommer fram. Jag är lite bakis fortfarande och dricker nån dryck som ska vara bra, men det känns inte som om den gör någon större skillnad.
Klockan fem ska jag traffa alex och vi ska ta tunnelbanan hem till mange och hämta mina älsklingar som jag tydligen glömde igår.
Sen så skyndar jag mig hem så att fråga stunden kan börja, men den kanske blir lite sen. Men jag lovar att den blir runt sex!
Men nu måste jag klä på mig min rosa mjukisdräkt, mjaaaoouu vad snygg ajg blir. Jag älskar den, för den är lite kort i magen så man ser min brunbrända mage. Sen så måste jag sätta i löshåret och platta och locka. men jag tänker i allafall inte sminka mig så mycket, bara brunkrän, puder, rouge, mascara, eyeliner och läppstift. Mjjaooouuu vad snygg jag kommer bli.
Jag älskar mig själv, och mitt underbara useende. Ni skulle älska att vara mig. Tänk er att få runt 13000 varje månad i blogglön, sen att få 20 000 av sina föräldrar i månaden, och att vara en snygg blond stockholms tjej. i just love it!
jag älskar mitt liv, jag är snyggast, im the one and only!

jag vet att ni älskar mig, xoxo Paulina! <3

Kommentarer
Postat av: marilyn

nej jag önskar INTE att jag vore dig gumman :)

PUSS PÅ DIG

2009-07-08 @ 13:52:43
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: marilyn

ASSÅ HERREGUD ! FÖRLÅT MEN ASSÅ .. LÄSTE NYSS DIN TEXT, OCH TROR ATT DU TAGIT LITE FEL VA? DET ÄR JU DU SOM ÄR WANNABE DESSIE OCH DOM. SER DU INTE HUR DU SKRIVER, ''jag älska rmig själv, im the one and only'' det är ju precis som dom. förlåt, men riktigt pinsamt. puss på dig

2009-07-08 @ 13:55:48
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos

okej, men du borde också ha en snygg header på dig:) och inte dom 3..<3 skulle säkert bli mycket finare!<33

puss!

2009-07-08 @ 13:56:01
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: adelina

sv: härlig blogg :D vänd dig gärna till www.ehmsii.blogg.se om du vill ha en riktigt snygg design, hon fixar allas helt gratis. puss!

2009-07-08 @ 14:11:53
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Liindaaah ♥

din mamma kan va fjortiz ^^ ?

2009-07-08 @ 15:04:40
URL: http://misspeerfect.blogg.se/

Nu är det dags att skriva hur mycket du älskar mig! :

Vad heter du?
kom ihåg ditt namn?

Din E-postadress: (bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0