Paulinas stora syster gästbloggar.

Som sagt så är jag pullans stora syster, och jga tänkte gästblogga lite nu när hon är borta. eftersom hon precis fått tillbaka bloggen, så vill hon få tillbaka sina läsare igen. så då tänkte jag börja berätta att pullans blogg inte handlar direkt om andra bloggare, utan att hon "härmar" andra bloggare för att få en annorlunda men bra blogg.Hon kanske läser sina vanligaste bloggar och sen sätter ihop det till sin egen. så om man vill läsa en blogg som har samma innehåll som K,P och D så behöver man bara läsa min syrras. Och hon provecerar inte lika mycket som dom.
Men i mogon kväll ska hon starta en fråga stund, så klockan sex i morgon kan ni börja fråga.


Jag vet att ni älskar mig, xoxo Paulina! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

INGEN BRYR SEJ OM DITT JÄVLA HORSKRIVANDE, DU ÄR SÅ JÄVLA FUL SJ SÄKERT

2009-07-07 @ 22:27:10
Postat av: marilyn

hejhej

vrf har du bilder på sverigest bästa bloggare på headern?:o DOM ÄR SÅ JÄVLA BRA:)

2009-07-08 @ 02:19:08
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: Nastja

Haha najs blogg

2009-07-08 @ 10:34:41
URL: http://nastja.blogg.se/

Nu är det dags att skriva hur mycket du älskar mig! :

Vad heter du?
kom ihåg ditt namn?

Din E-postadress: (bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0