svar på tal, bitches

Frågestund del 1!

hur kunde din blogg bli så känd?

- jag vet faktist inte, jag skrev bara om min vardag och sånt. men det kan nog oxå bero på att jag tar lite från varje blogg, och då blir det att folk snackar om den och sen så besöker den. = jag får mer besökare! :D
är du oskuld? isåfall när blev du av med den?

-nej jag är inte oskuld, och jag blev av med den under en fest för 1 år och 6 månder sen. och det var med min dåvarande pojkvän.
varför är du anonym bloggare?

-För att jag ska kunna leva ett så normalt liv som möjligt utanför bloggen.
vart brukar du handla dina kläder? handlar du allt i sthlm?

-i alla möjliga affärer, men det brukar oftast bli på internet jag shoppar eftersom dom har större utbud. Jag handlar det mesta i sthlm, men det kan bli lite överallt.
varför härmar du K,P och D?

- för att det är så himla roligt när dom blir sura :D
hur stora tuttar har du?

-lagom.
vart bor du? när började du dricka alkohol?
-jag bor mitt sthlms centrum. jag började dricka alkohol för 2 år sen ungefär.
har du pojkvän? isåfall när blev ni tsm???

- jag har nästan en pojkvän, och mer säger jag inte.

hur många besökare har du per dag? :D

-nu i början har jag inte alls många, men jag hoppas att det går upp. Men nu är det väll runt 200-400 besökare per dag.

vad är ditt fullständige namn? hur gamal är du? vart bor du?

-paulina frida karin petersson, och jag är 93:a men jag har inte fyllt 16 än, jag bor i sthlm
hur mycket väger du och hur lång är du ?

-jag väger 53 kg, och är 169 lång.
vad har du för bh storlek ?
-75 b eller 80 b.
är din mamam känd?? är din familj rik??

-min mamma är väll en bkändis. hon skriver i skvaller tidningar och är statis i många filmer. min familj är väl en vanlig familj med lite mer pengar.
är du snygg? är du populär? har du haft sex? hur mpnga gånger i såfall?

-Jag tycker nog att jag är snygg, jag är nog ganska populär efetrsom många vet vem jag är.
Jag har haft sex ganska många gånger.
har du gett någon nån lapdance nån gång? ;)

-haha, faktist en gång på en fest när vi körde sanning och konka och jag var tvungen att strippa inför en och sedan ge 2 killar varsin lapdance.
har du syskon?
- en stora syser och en tvilling bror. 

mer hann jag inte svara på / acceptera. men håll ögonen öppna för nästa frågestund! 

jag vet att ni älskar mig, xoxo Paulina! <3  


Kommentarer

Nu är det dags att skriva hur mycket du älskar mig! :

Vad heter du?
kom ihåg ditt namn?

Din E-postadress: (bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0