Pullan hissar och dissar!




        


* att bloggen är tbx,  det är super härligt att bloggen är tbx. och jag vet att ni har saknat mig under bloggtorkan.
jag vet att alla älskar mig, så därför känns det så himla bra. Jag kommer ju ta över topplistan så snabbt alla mina besökare har fattat att jag är tillbaks. VIlket de kommer göra inom kort. I just love my self!!!

*bögar!
  bögar är helt underbara. dom är precis som oss, fjortisar och modekillar. till och med min bästa vän är bög.

* Blondinbella! blondinbella är nog den mest mogna blondinen jag vet! hon är verkligen min stora idol. och hon provecerar inte för att få besökare som D,P och K gör. Så snälla väx upp och låt bloggarna vara till mogna bloggare.




* solarium! Det är helt onödigt att lägga pengar på att få cancer. acceptera bara att alla är bleka på vintern, så nu på sommaren så får man sola utomhus. jag vet att alla megafjortisar som bor i solariumet kommer se ut som russin när dom är 25.

*Paulina och kissie! så j*vla fegt av paow att gå till kissie som är dessie's fiende. bara för att reta upp henne, och att dom är äldre gör det ännu mera omoget. så go dessie!

Kommentarer
Postat av: Sara

shiiet alla fjortisar solar inte solarium!

2009-07-07 @ 18:12:56
Postat av: Micha

ska allt detta komma från dig? :O du bor juh i solariumet!

2009-07-07 @ 18:13:27
Postat av: Anonym

Jag älskar att du ör tillbaka pullan!

2009-07-07 @ 18:13:58
Postat av: Martin

Jag älskar att du gillar bögar! go pullan :)

2009-07-07 @ 18:15:24
URL: http://martinsvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

FJORTIS PAOW!

2009-07-07 @ 18:15:38
Postat av: Rosa

Det här är inte Paow utan pullan, så beskyll inte Paowi för den här bloggen!!

Men ja gillar den här i alla fall ;)

2009-07-07 @ 18:50:15
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Nu är det dags att skriva hur mycket du älskar mig! :

Vad heter du?
kom ihåg ditt namn?

Din E-postadress: (bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0