xoxo!

hejsan alla paulinaälskare! har ni haft en bra dag? själv så har den varit perfekt. Jag har varit med sofie hela da´gen och vi har strosat runt på stan och raggat. så det är bara att smeta på läppstiftet och dra ner linnet och trycka i hop tuttarna så kommer alla snyggingar fram. har faktist fått fyra killas nummer idag. mjauooooo.
sén drog vi till donken och jag hatar alla som glor! bara för att man är blond med stora tuttar så behöver inte alla glo. så snälla gå fram och säg vad det är ni vill. jag gillar faktist sånna som inte snackar bakom ryggen på mig. och jag vet juh att ni skulle göra allt för att bli min vän lixom. jag är juh the one and only!




Kommentarer
Postat av: Josefin Andersson Senko

Är det därför du inta har några läsare (att döma av kommentarerna) ;D

2009-07-10 @ 22:02:52
URL: http://gronsaken.blogg.se/
Postat av: Lina person... (Görans barnbarn)

Vf tog du bort bilden på dig själv? kan man inte få se en annan bild på dig... Ditt ansikte alltså!

2009-07-10 @ 22:42:53
URL: http://Socialalina.bloogg.se
Postat av: malin

you go gronsaken.blogg.se!! hennes blogg är ju inte bara lite bättre än din! om kissie, dess och paow är icke godkända, vad fan är du då?! streck

2009-07-11 @ 00:03:05

Nu är det dags att skriva hur mycket du älskar mig! :

Vad heter du?
kom ihåg ditt namn?

Din E-postadress: (bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0